افت فروش اَسوس؛ مدیرعامل تبلیغات را راهحل نمیداند
شرکت اَسوس پیالسی با وجود کاهش بیشتر از حد انتظار درآمد، به برنامه خود برای ارائه تبلیغات کمتر پایبند است. این کاهش ۱۵ درصدی درآمد و عملکرد ضعیف سودآوری، سرمایهگذاران را ناامید کرده و در مورد پیشرفت برنامه بازگردانی شرکت تردید ایجاد کرده است.

افت فروش اَسوس و استراتژی تبلیغاتی
شرکت خردهفروشی بریتانیایی اَسوس پیالسی گزارش داده که درآمد آن در ۱۲ ماه منتهی به آگوست، ۱۵ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته و به ۲.۴۸ میلیارد پوند رسیده است. این رقم کمتر از برآوردهای تحلیلیگران است. همچنین سود تعدیلشده قبل از بهره، مالیات، استهلاک و amortization به ۱۳۱.۶ میلیون پوند رسیده که تنها در پایینترین محدوده پیشبینی شرکت قرار گرفته است.
- شرکت بر برنامه خود برای کاهش تبلیغات پایدار مانده است
- کاهش درآمد باعث ناامیدی سرمایهگذاران شده است
- پیشرفت برنامه بازگردانی شرکت زیر سؤال رفته است
مدیرعامل خوزه آنتونیو راموس کالامونته تأکید کرده که تبلیغات راهحل مشکلات شرکت نیست.
این گزارش نشان میدهد که چالشهای شرکت در شرایط فعلی اعتماد مصرفکننده ادامه دارد و نیاز به استراتژیهای جدیدی برای بهبود عملکرد احساس میشود.




