سرمایهگذاری خصوصی در حال نابودی یک برند محبوب ماهیگیری با قلاب است
فروشگاههای ماهیگیری در سراسر آمریکا پس از خریداری سیمز توسط سرمایهگذاران خصوصی و تنشهای صنعت لوازم طبیعتگردی، این برند را حذف میکنند.

بحران در برند محبوب ماهیگیری سیمز
برند سیمز که برای دههها نماد کیفیت در صنعت ماهیگیری با قلاب بود، اکنون با واکنش شدید فروشندگان روبرو شده است. فروشگاههایی مانند دورانگلرز در کلرادو که از سال ۱۹۸۳ محصولات سیمز را میفروختند، به دلیل تغییرات مالکیت و کاهش حاشیه سود، این برند را از قفسههای خود حذف کردهاند.
- تغییر استراتژی پس از خریداری توسط سرمایهگذاران خصوصی
- کاهش قابل توجه سود فروشگاههای خردهفروشی
- واکنش عاطفی فروشندگان قدیمی به دلیل وابستگی تاریخی به برند
- تنشهای گسترده در صنعت لوازم طبیعتگردی
- اعتراض عمومی فروشندگان در شبکههای اجتماعی
جان فلیک، مالک فروشگاه دورانگلرز میگوید: "این مسیری است که برای حفظ سلامت کسبوکارمان باید برویم، اما نمیخواستم این کار را بکنم چون احساس وفاداری میکردم. اما به جایی رسید که این مردم هیچ اهمیتی نمیدادند."
این شرایط نشاندهنده تأثیرات سرمایهگذاری خصوصی بر صنایع سنتی و رابطهی دیرینه بین تولیدکنندگان و خردهفروشان است.




