رضایتمندی مردم شاخص اصلی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی
معاون رئیسجمهور در جشنواره شهید رجایی کرمانشاه بر خدمت صادقانه و ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی بر اساس رضایتمندی مردم تأکید کرد.

ارزیابی عملکرد بر مبنای رضایتمندی مردم
علاءالدین رفیعزاده، معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، در آیین بیستمین جشنواره شهید رجایی استان کرمانشاه بر خدمت صادقانه به مردم تأکید کرد. وی اعلام نمود که رضایتمندی مردم باید به عنوان شاخص اصلی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در نظر گرفته شود. این رویکرد زمینهساز بهبود خدماترسانی و افزایش اعتماد عمومی خواهد بود.
- ارزیابی عملکرد دستگاهها بر اساس معیارهای مردمی
- تأکید بر خدمترسانی صادقانه و شفاف
- اهمیت جشنواره شهید رجایی در تقدیر از خدمات exemplary
- نقش سازمانهای اجرایی در تحقق رضایت عمومی
- ضرورت توجه به خواستهای مردم در برنامهریزیها
“ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی تنها در سایه رضایتمندی مردم معنا پیدا میکند.”
“خدمت صادقانه به مردم باید محور اصلی فعالیتهای دستگاههای اجرایی باشد.”




