MoEngage استارتاپ هندی پس از ۱۰۰ میلیون دلار، ۱۸۰ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرد
پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری MoEngage با ارزش گذاری بیش از ۹۰۰ میلیون دلار، ۱۸۰ میلیون دلار سرمایه در دور سری اف دریافت کرد. بخش عمده این سرمایه برای نقدشوندگی سرمایه گذاران و کارکنان اختصاص یافت.

سرمایهگذاری جدید در MoEngage
استارتاپ هندی MoEngage که یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری است، موفق به جذب ۱۸۰ میلیون دلار سرمایه در دور سری اف شده است. این در حالی است که این شرکت تنها یک ماه پیش ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه دریافت کرده بود. ارزش گذاری شرکت پس از این دور سرمایهگذاری به بیش از ۹۰۰ میلیون دلار رسیده است.
- حدود ۱۲۳ میلیون دلار از این مبلغ به صورت secondary و برای نقدشوندگی سرمایهگذاران و کارکنان اختصاص یافت
- ۲۵۹ کارمند فعلی و سابق از طریق tender سهام نقدشوندگی دریافت کردند
- سرمایهگذاران اصلی این دور شامل ChrysCapital، Dragon Funds، Schroders Capital و سرمایهگذاران موجود بودند
“این سرمایهگذاری به ما اجازه میدهد بدون عجله برای عرضه اولیه، بر اساس اولویتهای کسبوکار تصمیمگیری کنیم” – راویتیجا دوددا، مدیرعامل
شرکت قصد دارد از این سرمایه برای توسعه سوئیت هوش مصنوعی مرلین و گسترش استفاده از عاملهای هوش مصنوعی برای بهبود تصمیمگیری تیمهای بازاریابی استفاده کند. همچنین تمرکز بر توسعه محصول برای تیمهای مهندسی و محصول افزایش خواهد یافت.
MoEngage که مقر اصلی آن در بنگلور و سان فرانسیسکو است، بیش از ۳۰٪ درآمد خود را از آمریکای شمالی، ۲۵٪ از اروپا و خاورمیانه و ۴۵٪ باقیمانده را از هند و جنوب شرق آسیا کسب میکند.

