چرا Control Resonant بازی جاهطلبانه رمدی است؟
تحلیل بازی Control Resonant به عنوان پروژه جاهطلبانه استودیو رمدی که تغییرات اساسی در سبک و ساختار بازی ایجاد کرده و با ریسکهای زیادی همراه است.

بازی Control Resonant: جاهطلبی پرریسک رمدی
استودیو رمدی با Control Resonant قدم در مسیری کاملاً جدید گذاشته است. این دنباله بازی Control نه تنها نسبت به نسخه اول تفاوتهای اساسی دارد، بلکه در مقایسه با تمام آثار قبلی رمدی نیز یک اثر متفاوت محسوب میشود. سازندگان ساختار اکشن شوتر را کنار گذاشته و به مبارزات نزدیک و سریع با الهام از بازیهایی مانند Nier: Automata و DmC: Devil May Cry روی آوردهاند.
- تغییر سبک از اکشن شوتر به هک اند اسلش با المانهای نقشآفرینی
- ادامه داستان از طریق الحاقی The Lake House بازی الن ویک ۲
- تمرکز روی شخصیت دیلن فیدن و تواناییهای ماورایی او
- وقایع بازی در منطقه منهتن با قابلیت گشتوگذار آزاد
- آزادی عمل بالای سازندگان به دلیل عدم وابستگی به ناشر خارجی
“دنباله کنترل به هیچوجه کارت امن رمدی نیست” - نویسنده مقاله “جاهطلبی هم میتواند امنترین قدمها را به خطر بیندازد” - تحلیل پایانی
این تغییرات در شرایطی صورت میگیرد که رمدی با چالشهای مالی و فروش بازیهای اخیر مواجه بوده و موفقیت این پروژه برای آینده استودیو حیاتی است.



