پایان عصر کاسههای ناهار: خستگی مشتریان از غذاهای کاسهای
مشتریان از غذاهای کاسهای خسته شدهاند و برخی آنها را «لعابی» مینامند. حتی بنیانگذار چیپوتله با راهاندازی یک زنجیره ساندویچفروشی به این جریان پیوسته است.

پایان عصر کاسههای ناهار
صنعت رستورانداری شاهد تغییر قابل توجهی در ترجیحات ناهارخوری آمریکاییها است. مشتریان از غذاهای کاسهای که زمانی بسیار محبوب بودند، خسته شدهاند و به دنبال گزینههای با بافت بهتر و قیمت مناسبتر هستند.
- شرکتهای بزرگی مانند چیپوتله، سوییتگرین و کاوا با کاهش تقاضا مواجه شدهاند
- مشتریان غذاهای کاسهای را «لعابی» و یکنواخت توصیف میکنند
- ساندویچها و تاکوها به عنوان گزینههای جایگزین محبوبیت یافتهاند
- هزینه کمتر غذاهای جدید عامل مهمی در این تغییر ترجیح است
- حتی بنیانگذار چیپوتله نیز زنجیره ساندویچفروشی جدیدی راهاندازی کرده است
«مشتریان از همه آن مواد اولیه که روی برنج یا سبزیجات ریخته میشود خسته شدهاند»
این تغییر در ذائقه مصرفکنندگان نشاندهنده تحول اساسی در صنعت غذاست و شرکتها باید خود را با ترجیحات جدید تطبیق دهند.




