اعتماد مصرفکننده آمریکا برای پنجمین ماه متوالی کاهش یافت
اعتماد مصرفکننده در آمریکا برای پنجمین ماه پیاپی کاهش یافته که نشاندهنده نگرانیهای فزاینده درباره بازار کار و شرایط تجاری است. شاخص مجمع کنفرانس به ۸۹.۱ واحد رسید.
کاهش پنجمین ماه متوالی اعتماد مصرفکننده آمریکا
شاخص اعتماد مصرفکننده در ایالات متحده برای پنجمین ماه متوالی کاهش یافته که طولانیترین دوره نزولی از سال ۲۰۰۸ به شمار میرود. این کاهش نشاندهنده بدبیمی فزاینده نسبت به وضعیت بازار کار و شرایط کسبوکار است.
جزئیات شاخص
- شاخص مجمع کنفرانس به ۸۹.۱ واحد کاهش یافت
- کاهش از ۹۲.۹ واحد در ماه قبل
- طولانیترین روند نزولی از زمان بحران مالی ۲۰۰۸
این کاهش پیوسته نشاندهنده نگرانیهای عمیق در بین مصرفکنندگان آمریکایی است
وضعیت کنونی حاکی از فشارهای تورمی و عدم اطمینان نسبت به چشمانداز اقتصادی است که بر رفتار مصرفکنندگان تأثیر مستقیم گذاشته است.


