برندهای آمریکایی پاستا که جای واردات ایتالیایی را خواهند گرفت
با اعمال تعرفههای جدید بر پاستاهای وارداتی ایتالیا، پنج برند برتر آمریکایی آماده پر کردن این شکاف در بازار هستند.

برندهای پاستای آمریکایی در برابر تعرفههای ایتالیایی
با توجه به تعرفههای جدید که قیمت واردات پاستا از ایتالیا را افزایش میدهد، برندهای آمریکایی آماده هستند تا این شکاف را پر کنند. به گفته کایل تیلور، سرآشپز آتلانتایی، افزایش هزینهها تأثیر مستقیمی بر مصرفکنندگان خواهد داشت و تولیدکنندگان ایتالیایی ممکن است عرضه خود به خارج را محدود کنند.
- رونزونی: تأسیس ۱۹۱۵ در نیویورک، استفاده از گندم دوروم و قالبهای برنزی
- کرمت: برندی با سابقه از اواخر دهه ۱۸۰۰، شناخته شده برای ارزش و ثبات
- بانزا: پاستای غیر گلوتن و پرپروتئین ساخته شده از نخود، تأسیس ۲۰۱۴
- مولر: قدیمیترین برند آمریکایی (۱۸۶۷) با استفاده از سمولینای دوروم
- بارلا: بزرگترین تولیدکننده پاستای جهان که در آیووا و نیویورک تولید میکند
“هیچ جایگزینی برای پاستای خشکشده ایتالیایی بدون کاهش کیفیت وجود ندارد.” “تعرفهها بازار را به سمت گزینههای داخلی سوق میدهد.”
این برندها با استفاده از تکنیکهای سنتی و مواد باکیفیت، جایگزینهای مناسبی برای پاستاهای ایتالیایی ارائه میدهند.




